//Značka Gillette míří do esportu a navázala spolupráci s organizací Enterprise Esports

Značka Gillette míří do esportu a navázala spolupráci s organizací Enterprise Esports

Značka Gillette mužům každodenně pomáhá v tom, aby se cítili a vypadali co nejlépe – a to i v online světě! Vydává se tedy nyní do oblasti esportu, kde navázala spolupráci s organizací Enterprise Esports a gamery, které zastřešuje, aby i v tomto oboru podpořila muže, kteří ze sebe vždy chtějí dostat to nejlepší, ať už během hraní a streamingu nebo i během turnajů až po ten největší, který se bude konat v obrovském brněnském pavilonu a bude hostit desetitisíce gamingových fanoušků.

„Filozofií naší značky Gillette je dopřávat mužům ten nejlepší pocit během holení i mimo něj. Při gamingu je, podobně jako u jiných sportů, extrémně důležité, aby se sportovec při hraní cítil a vypadal dobře, protože jen tak může dosahovat top výsledků. A k tomuto pocitu nezbytnému pro vyhrávání nyní přispěje i naše značka. S Enterprise Esports sdílíme podobné hodnoty a jsme rádi, že se nám povedlo navázat takovéto partnerství,“ říká Jakub Grabmüller, Senior Brand Manager značky Gillette.

„Hraní už dávno není jen zábava, ale jedná se o velmi důležitý sociální element v životech hráčů všech generací. Během hraní vznikají dlouholetá přátelství a pozitivní vzpomínky na celý život. Zároveň se věnujeme tvorbě kreativního obsahu s inovativními prvky a celkově usilujeme o vytvoření komunity nadšenců, která sdílí pozitivní hodnoty spjaté s gamingovou kulturou. Věříme, že se nám teď tyto hodnoty díky značce Gillette povede ještě více rozšířit,“ vysvětluje Miroslav Bodnár, CEO Enterprise Esports.

Jsme nadšení, že můžeme podpořit gamery a gamerky v online i offline světě. Naše značka bude rozhodně dělat všechno pro to, aby se při hraní cítili dobře a mohli se soustředit jen na svůj výkon. Fandíme jim, aby se jim dařilo dosahovat těch nejlepších výsledků a doufám, že se k nám připojí i všichni naši spotřebitelé a společně vytvoříme obrovskou fanouškovskou základnu pro český esport,“ dodává Jakub Grabmüller, Senior Brand Manager značky Gillette.

Gillette přináší všem tento podzim to nejlepší

A co si značka Gillette pro fanoušky gamingu, ale nejen pro ně, připravila nového na tento podzim? Vyzkoušet můžou třeba pánský holicí strojek Gillette Mach3 Charcoal se 3 břity pevnějšími než ocel, který je určený pro hladké oholení. Tento holicí strojek je vybaven zvlhčujícím páskem s aktivním uhlím, který odstraní během holení z pokožky všechny nečistoty a zároveň zabrání podráždění a napnutí pleti. Muži, kteří preferují strniště, ocení řadu King C.Gillette. Holicí strojek z této řady je vhodný k tvarování a zastřihování vousů a k úpravě strniště. Všechny produkty Gillette navíc od letošního podzimu v obchodech najdete v udržitelných papírových obalech.

O Enterprise Esports

Organizace vznikla v roce 2020 a působí v České republice a na Slovensku. Jádrem Enterprise komunity je esportový klub, který je aktivní v titulech Counter-Strike, Valorant a FIFA, kde spolupracuje s fotbalovým klubem AC Sparta Praha. Podporuje největší talenty regionu, kteří aspiruji na soutěžení v těch nejprestižnějších turnajích a ligách. Hráči Enterprise Esports vyhráli přes 20 medailí a historicky nejvýše byli v top 40 v globálním Counter-Strike žebříčku. Více na enterpriseesports.cz.

O Gillette

Už více než 120 let dodává Gillette produkty s precizní technologií a bezkonkurenčním výkonem, a zlepšuje tak životy milionům zákazníků po celém světě. Od holení a péče o tělo až po péči o pleť a ochranu proti potu – Gillette nabízí širokou škálu produktů včetně holicích strojků, holicích gelů, pěn a krémů, produktů péče o pleť, produktů po holení, antiperspirantů, deodorantů a produktů na sprchování. Další informace a nejnovější zprávy o Gillette naleznete na adrese www.gillette.cz.

Zdroj a foto: www.gillette.cz