//FN Brno získala skvělé ocenění

FN Brno získala skvělé ocenění

Fakultní nemocnice Brno se umístila na čtvrté pozici v soutěži TOP Zaměstnavatelé 2019 a to v kategorii „farmacie a zdravotnictví“. Před FN Brno byly už jen společnosti Zentiva, Bayer a FN Motol. Cenu převzal ředitel FN Brno MUDr. Roman Kraus, MBA.

Jedná se o 8. ročník této prestižní soutěže, kde o výběru a atraktivitě jednotlivých zaměstnavatelů hlasují studenti vysokých škol. Letošního hodnocení se jich zúčastnilo 11 577. Jasnou volbou, tedy vítězem napříč obory, je pro české vysokoškoláky ŠKODA AUTO. Technici chtějí pracovat ve Skupině ČEZ, právníci v advokátní kanceláři Havel & Partners atd. Skokanem roku se stala společnost Nestlé.

„Většina vítězů oborových kategorií obhájila loňská prvenství. Jasně tak vidíme, že se na trhu profilují zaměstnavatelé, kteří dokázali vybudovat silnou značku nejen pro zákazníky, ale i pro své budoucí zaměstnance. Příkladem je ŠKODA AUTO, která dávno neoslovuje jen inženýry a ekonomy, ale zájem pracovat v mladoboleslavské automobilce mají studenti napříč obory a třeba v oblasti IT směle konkuruje tradičním technologickým gigantům,“ řekl k výsledkům Jakub Hořický, ředitel studie TOP Zaměstnavatelé.

„FN Brno patří mezi jedno z vůbec nejspecializovanějších zdravotnických pracovišť v České republice. Naše nemocnice úzce spolupracuje s předními vědeckými centry u nás jako je například CEITEC, kde působí naši lékaři v roli vědeckých pracovníků. Neoddělitelnou součástí FN Brno je kontakt s lékařskými fakultami, zejména s LF MU, kde dochází k neustálé spolupráci. Pro mladé mediky pořádáme workshopy, kde se mohou seznámit s pracovními možnostmi v naší nemocnici a mohou si dle svých odborností zvolit příslušnou kliniku. Toto prestižní ocenění je pro nás dvojnásob pozitivní, protože jsme jedním z největších zaměstnavatelů v kraji,“ uvedl ředitel FN Brno MUDr. Roman Kraus, MBA.

O Asociaci studentů a absolventů

Asociace studentů a absolventů je nezisková organizace. Jejím cílem je umožnit svým členům osobnostní i profesní rozvoj díky aktivnímu zapojení do různých projektů. Předmětem činnosti je realizace projektů od prvotního nápadu, přes fázi příprav, uskutečnění, až po fázi vyhodnocení. V letošním roce oslaví Asociace 11 let své existence, a tedy už celou dekádu znalostí, zkušeností a know-how v oblastech HR marketingu a Employer Brandingu přímo na míru trhu v České republice. Svými aktivitami za tyto roky již zasáhla stovky tisíc studentů od středních škol, přes ty vysokoškolské až po absolventy a úspěšné manažery.

Zdroj a foto: FN Brno